sparkly sunglasses

Juce sam provela divan dan sa sestrama,kako se nisam probudila bas najbolje raspolozena sestra me je pozvala kod nje da me malo oraspolozi,zaista je uspela u toj nameri,uz pomoc hladne limunade i soljice kafe puno osmeha koje mi je pruzila totalno je razjurila oblake u mojoj glavi pa sam mogla da u potpunosti da uzivam i vidim sunce koje je toga dana sijalo.Nosila sam sivi top sa sljokicama koga se jako dugo nisam setila,naocare koje sam skoro kupila u orsay-u koje su me i podsetile da uopste imam ovaj top,i kratki denim sorc. Ovako je sve to izgledalo...

[Yesterday I visited my sisters,I had an amazing day with them,we laughed a lot as always,we drank coffes and lemonades and enjoyed in a beautiful sunny day.I was a little bit creative so i did nails to all of us(i will post them soon) .Well now I should speak a little bit about my outfit,I wore grey top with tinsels ,grey sunglasses and denim shorts,I also wore flat,white,leather sandals but I  took photos in high heels because I  felt more feminine in them ...]






7 коментара:

Thank you for you time

Instagram